Kim jesteśmy?
Platforma Cyfryzacji Handlu
JesteÅ›my gronem ekspertów specjalizujÄ…cych siÄ™ w zakresie cyfryzacji i danych w branży handlu spożywczego oraz dóbr szybkozbywalnych (FMCG).
​
Nasze doÅ›wiadczenie zdobywaliÅ›my pracujÄ…c dla najwiÄ™kszych oraz mniejszych sieci handlowych i producentów FMCG.
​
Mamy doświadczenie w transformacji organizacji z "intuition driven" do "data driven" oraz transformacji kultury firmy z B2B do B2B2C
Nasz zespóÅ‚
Eksperci w uwalnianiu wartości biznesowej w handlu dobrami szybkozbywalnymi dzięki cyfryzacji oraz danym.
​
Rozumiemy ekonomikÄ™ i kulturÄ™ tej branży. Partnerzy wspóÅ‚pracujÄ…cy z platformÄ… to uznani fachowcy z doÅ›wiadczeniem z zakresu sprzedaży FMCG, marketingu, ekspansji sieci, zarzÄ…dzania ofertÄ… komercyjnÄ…, negocjacji, dziaÅ‚aÅ„ operacyjnych. Każdy z nas rozumiejÄ…c potrzeby i cele biznesowe wdrażaÅ‚ w naszych strukturach narzÄ™dzia cyfrowe, ukÅ‚adaÅ‚ procesy lub wdrażaÅ‚ rozwiÄ…zania analityczne. Nasi eksperci zarzÄ…dzali zespoÅ‚ami IT, finansów i analiz.
Cezary Giza
Założyciel Platformy Cyfryzacji Handlu i Prezes Zarządu DigiMart Sp. z o.o.
Stworzyłem platformę by ułatwić dostęp przedsiębiorstwom prowadzącym sklepy spożywcze, sieci handlowe, hurtownie, producentom FMCG do rozwiązań cyfrowych i analityki jaką dysponują największe sieci handlowe i producenci spożywczy na świecie.
Takich narzÄ™dzi przetestowanych w rynku jest mnóstwo. TrudnoÅ›ciÄ… jest jednak identyfikacja ich wartoÅ›ci biznesowej oraz adopcja w codziennej dziaÅ‚alnoÅ›ci. Zadaniem stworzonej przeze mnie Platformy Cyfryzacji Handlu jest udowodnienie, że rozwiÄ…zania cyfrowe i analityka przynoszÄ… korzyÅ›ci biznesowe ich użytkownikom, zwiÄ™kszajÄ… ich produktywność, sprzedaż lub optymalizujÄ… koszty. Biznes rozumie swojÄ… dziaÅ‚alność, nie musi rozumieć jak stworzone sÄ… narzÄ™dzia, z których może korzystać. Dobrze żeby wiedziaÅ‚ jakie ma możliwoÅ›ci i żeby mógÅ‚ swobodnie korzystać z rozwiÄ…zaÅ„, które stanowiÄ… przewagÄ™ jego konkurencji.
​
Platforma z drugiej strony sÅ‚uży również spóÅ‚kom technologicznym, cyfrowym i analitycznym. Ci przedsiÄ™biorcy pomimo sukcesów w sieciach miÄ™dzynarodowych lub u wybranych liderów rynkowych, nie potrafiÄ… spopularyzować swoich rozwiÄ…zaÅ„ na szerokim rynku FMCG w Polsce. Niejednokrotnie te spóÅ‚ki majÄ… po prostu zÅ‚e podejÅ›cie, nie rozumiejÄ… do koÅ„ca celu oraz wartoÅ›ci którÄ… generujÄ… dla detalisty. JednoczeÅ›nie doskonale rozumiejÄ… funkcjonalnoÅ›ci i zÅ‚ożoność swoich rozwiÄ…zaÅ„. StworzyÅ‚em PlatformÄ™ Cyfryzacji Handlu wÅ‚aÅ›nie dla takich podmiotów, by promować i wdrażać ich rozwiÄ…zania wÅ›ród spoÅ‚ecznoÅ›ci handlowej, jednoczeÅ›nie minimalizujÄ…c ryzyko ich braku adopcji biznesowej.
​
BudujÄ™ PlatformÄ™ Cyfryzacji Handlu w oparciu o doÅ›wiadczenie wÅ‚asne oraz wspóÅ‚pracujÄ…cych ze mnÄ… partnerów biznesowych.
​
Moje doÅ›wiadczenia zdobywaÅ‚em w Grupie Eurocash, gdzie miaÅ‚em przyjemność stworzyć InnowacyjnÄ… PlatformÄ™ Handlu, która zainicjowaÅ‚a transformacjÄ™ cyfrowÄ… sklepów należących do sieci ABC, Groszek, EuroSklep oraz Gama. Z sukcesem stworzyÅ‚em i wdrożyÅ‚em rozwiÄ…zania bazujÄ…ce na technologiach chmurowych takie jak platformy do wdrażania oferty komercyjnej sieci mojpos.pl i EuroPlatform, Aplikacja LojalnoÅ›ciowa, Platforma Raportowa, System POS, CRM B2B i B2C, Platforma do Cyfrowego Zawierania Umów. TestowaÅ‚em jednoczeÅ›nie wiele innych rozwiÄ…zaÅ„ m.in. bazujÄ…cych na sztucznej inteligencji jak platforma merchandisingu czy analityka predykcyjna. OpracowywaÅ‚em biznesowÄ… strategiÄ™ ich wykorzystania, dziÄ™ki czemu zintegrowane sklepy i sieci mogÅ‚y osiÄ…gnąć wiodÄ…ce na rynku wyniki sprzedażowe oraz marżowe.
​
W Grupie Eurocash z sukcesami zarzÄ…dzaÅ‚em również DziaÅ‚em Zakupów sieci Delikatesy Centrum, wdrażajÄ…c jednoczeÅ›nie nowe procesy komercyjne tuż po poÅ‚Ä…czeniu z sieciÄ… EKO oraz Mila. Przez wiele lat miaÅ‚em przyjemność uczestniczyć i prowadzić zespoÅ‚y i projekty w dziaÅ‚ach finansowych Grupy, takich jak Relacje Inwestorskie, Fuzje i PrzejÄ™cia, Skarbiec, ZespóÅ‚ Sprzedaży Grupy Tradis a także aktywnie wspóÅ‚pracować z zespoÅ‚ami PR, CSR, Optymalizacji Kosztów. Przede wszystkim bezpoÅ›rednio wspóÅ‚pracowaÅ‚em z gÅ‚ównym strategiem Grupy, akcjonariuszem i wieloletnim Prezesem Grupy Eurocash, panem Luisem Amaralem. KarierÄ™ w Eurocash zaczynaÅ‚em jako uczestnik programu stażowego Management Trainee, który pozwoliÅ‚ mi szczegóÅ‚owo poznać dziaÅ‚alność Grupy oraz caÅ‚ego rynku.
​
Moje wyksztaÅ‚cenie zdobywaÅ‚em na wielu kursach, z wielu lektur i szkoleÅ„ z zakresu zarzÄ…dzania zespoÅ‚em oraz projektami, w tym z metodyk zwinnych. KsztaÅ‚ciÅ‚em siÄ™ z zakresu marketingu, finansów, wykorzystania narzÄ™dzi biurowych oraz IT. TytuÅ‚ magistra inżyniera zdobyÅ‚em na Politechnice Lubelskiej, ale studiowaÅ‚em również na Uniwersytecie Santiago de Compostela. DziÄ™ki wspóÅ‚pracy z GrupÄ… Eurocash miaÅ‚em możliwość uczestniczyć w prestiżowych zajÄ™ciach na najbardziej renomowanych uczelniach biznesowych Å›wiata takich jak Kellogg School of Management of Norhwestern University w Chicago w Stanach Zjednoczonych, Catolica Lisbon School of Business&Economics w Portugalii czy The London School of Economics and Political Science w Wielkiej Brytanii.
​
Po latach dość intensywnej i ciekawej kariery, znajÄ…c specyfikÄ™ branży FMCG oraz sektora analiz, technologii i finansów, postanowiÅ‚em zaÅ‚ożyć wÅ‚asnÄ… dziaÅ‚alność usÅ‚ugowÄ… Å‚Ä…czÄ…c Å›wiat technologii z biznesem i realizujÄ…c misjÄ™ cyfryzacji handlu w Polsce.
​
​
+48 693 930 415